pátek 20. června 2014

Vůně lesa...

...přichází k nám domů každoročně s prvními houbami...


   Dneska jsme se s Kubou a Joeym vydali na malou podvečerní procházku do lesa a ulovili tam naše první letošní hříbky. Sic jen dva, ale zato pěkně urostlé fešáky! A to je každoročně panečku velká věc a tak se musíme hned pochlubit!
Neodolala jsem a rychle jsem z nich uvařila hřibačku ( jak říkáte houbové polívce u Vás?:)

A ještě z jedné věci mám momentálně radost.
Před pár dny mi na balkóně vykvetly moje první pryskyřníky.
Zasadila jsem před pár měsíci hlízky pryskyřníků do květináče jen tak náhodou, jelikož jsem na ně narazila v obchodě. Jistěže tam narážím na spoustu věcí, ale takhle pro mě neznámá kytka mi ihned padla do oka, protože se na obrázku až nápadně podobala mojí milované pivoňce (už jsem otravná že?)

Vlastně jsem ani nečekala že mi z hlízek něco vyroste,natož vykvete. Chápejte, někomu jako jsem já...
A ony holky vyrostly a zrůžověly tak, že jsou nakonec opravdu tak hezky pivoňkovité...
I když je to jen pár prťavých kvítků, které navíc vypadají že dlouho nevydrží, mám z nich velkou radost.
A tak jsem jich před chvíli pár utrhla, aby mě stihly potěšit ještě ve váze.

Já vím, že pro leckterou zkušenou zahradnici to není nic zvláštního, ale pro mě je to velká vzácnost a další takový můj malinkatý - VELKÝ zahradnický úspěch :o)


No a co Vám budu povídat, ta první hřibačka po dlouhém roce čekání chutná vždycky táák bááječně.
A nechci se vůůůbec chlubit, ale myslím, že se mi navíc moc povedla :o)


Takže ...

Nechystáte se o víkendu náhodou do lesa?
Protože UŽ rostoooou! ;)

Mějte hezký páteční večer ♥

2 komentáře:

  1. Tak to je PECKA! Takové hubky už máte jo?? Tak to se snad začnu vypravovat také, jsem vášnivý houbovník:D Polévka vypadá skvěle! A mimo jiné se mi líbí i blog, ráda sem znovu zavítám a těším se na další příspěvky=)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Houbovník, to je milé slovo :o) Zpětně musím uznat, že tyhle hříbky byly zatím spíš asi velká náhoda protože od té doby jsem v lese na podobné nenarazili.Ale věřím,že co není brzy bude a že ta pravá houbová sezóna už je vážně za dveřmi!

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥