neděle 22. února 2015

Tetování

Že prej ho dostanu letos k nározkám. Mluvím o tom už nějaký ten čas, ale jsem v těhle věcech celkem posera. 

Můj vztah k tetování se za ty roky dost změnil. Takže jsem vlastně ráda, že jsem se nenechala tetovat někdy v šestnácti, protože bych teď pravděpodobně pobíhala s delfínkama na lopatce. 
Vždycky jsem si myslela, že v tetování by se měla odrážet nějaká symbolika, prostě něco osudového, když už to je na celý život že jo...
Teď si naopak myslím, že je to blbost. Tetování by mělo být především krásné. Protože o to přece jde, o to zkrášlování...Beru ho zkrátka jako kousek umění na těle.

Místo je víceméně jasné, ale konkrétní motiv se neustále mění. Ujíždím si především na tom vodovkovém, které mě nepřestává fascinovat. Teď se jen konečně rozhodnout a hlavně najít člověka,co by opravdu uměl a čekací lhůta se u něj nepočítá na roky...Mhmm,..takže možná zase nic...












Co vy a kérky, líbí?



19 komentářů:

  1. Vodovkový mám taky nejradějc, protože aspoň nevypadají jak tetovačka ze žvýkačky za tři kačky nebo Brávíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) ale umím si představit jak musí být asi těžký to vytetovat...

      Vymazat
  2. Ty vodovkove jsou krasne do jedné, ale nevím zda by to byl styl zrovna pro me .. Ja kdybych se nechala tetovat tak bych chtěla určitě nějaký motto nebo něco jednoduchého černého jako jdou vlastovky a podobně... Také už dlouho chci tetování , ale vůbec si nejsem jistá co by na me kůži mělo byt .. Návrhu mám hodně ale říkám si jestli bych s tím neudělala chybu. Kam se chystal jít pro to tetování ? Mas nějaký vybrány salon v Praze ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaštovky se mi líbí právě na té čtvrté fotce s tou pampeliškou. Je to takové něžné a jemné...Já sem právě čím dál víc přesvědčená, že když už tak něco pořádně barevného. Stejně nosím převážně nebarevné oblečení tak bych se alespoň trochu oživila:) Nemám zatím nikoho, tak daleko ještě nejsem. A do Prahy to mám daleko. U nás v Opavě je pár šikovných tatérů ale nevím jestli a jak zvládají ty vodovky. Takže za těma bych si do Prahy klidně dojela..no uvidí se...budu zjišťovat a pátrat...

      Vymazat
    2. Zkuste kouknout tady, viděla jsem jejich práci a myslím že byste si sedli. Je jich tam několik, na Fb najdete jejich galerii i s "autory" :) Jsou z Prahy, ale musím říct, že až se rozhoupu k přetetování toho co už mám, půjdu jedině tam.

      https://www.facebook.com/InkoustTattoo/timeline

      Vymazat
  3. Ach jo, dva dotazy, které mě dostávají: bolí to? Jaký to má význam?

    I kdyby to byl vytetovaný kelímek od jogurt, pro nositele má vždycky svůj význam.
    Mám rozdělaný rukáv (předloktí a paži) na pravé ruce a náramek na levé.
    Zrovna minulý týden jsem volala svému tatérovi a domlouvala se na protažení rukávu až na lopatku.

    Takže bacha, je to vášeň na celý život. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Tebe bych na tetování třeba vůbec netipla! To je super. A co Tvůj tatér, je dobrej? Zvládl by ty moje vodovky?:) Já bych právě chtěla jen jeden nějaký vymazlený kousek. Nemám v plánu být zkérovaná. Ale na druhou stranu je mi jasné že do toho pak člověk může spadnout a jak říkáš vášeň a závislost je na světě....Ach jo, no až si tenhle článek přečte maminka....:)

      Vymazat
    2. Je dobrej, takovej svůj, ale krásně kreslí.
      Můžeš mrknout: http://snag.gy/OmSFK.jpg jen kvalita fotky nic moc. A ještě to není hotové :)

      Vymazat
  4. Mě se vodovkové hodně líbí na fotkách, v reálu je to nic moc, takové vyblité. :P Já se taky neumím rozhodnout, ale vím že to musí sedět graficky a ne jen tak plácnout něco někam. Každopádně pokud chceš vodovku, zajdi si určitě k profíkovi, co se přímo zabývá vodovým efektem, má svůj styl, připlatit + počkat + dojet se vyplatí!!! Kdo je levný a nečeká se, tak ti nic dobrého na kůži nevymyslí! Kvalitní barvy, strojky, školení v zahraničí stojí dost. 80 procent neumí ani pořádně kreslit a rozumět barvám je alchymie. Z Opavy/Ostravy bych nešla k nikomu ani zadarmo. :D Mrkni na Ondrashe, Petra Hlaváčková, za ně bych dala ruku do ohně. Možná by se ti mohlo líbit i Bumpkin Tattoo. Já chci tetováni od Kamil Czapiga, ne že by to byl přesně můj styl, ale jeho tetovačky graficky sedí jako poklička na hrnec a jsou strašně přesné a čisté. Čeká se na něho tisíc let a návrh před samotným tetováním nesmíš ani vidět. :D Hlavně se nenech odradit čekací lhůtou, všechny co znám a chtěli např. tetování od Ondrashe tak ho prostě mají, vypadne mu termín, atd, v tom bych neviděla problém. Peníze bych taky neřešila, je to do konce života, jestli dáš 10000 za shit nebo 15000,- za kvalitu... :) Koukej po lince, když si zvětšíš jeho práce, kostrbatou nebo rozpitou nebrat, jde na tom vidět kdo má vykreslenou ruku a kdo to skrývá to stínováním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bumpkin tatoo se mi líbí moc, díky za tip. Ondrash samozřejmě taky, ale moc nevěřím tomu že bych se k němu fakt někdy dostala. Díky moc za podnětné rady, budu se jich držet. Ještě bych potřebovala někoho kdo mi nakreslí ten návrh...nehlásíš se?:) Já být Tebou, tak jsem tetovaná už dávno když bych si to uměla sama nakreslit..já zvládnu leda tak možná ty delfíny:) Právě že s tím vodovkovým je to takového hodně ošemetné. Na některých fotkách je krásně kolorované a na jiných jak říkáš takové vyblité...chce to vážně si asi připlatit

      Vymazat

  5. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vodovková kytka na předloktí je strašně krásná, kdybych se tolik nebála :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi taky líbí ze všech uvedených nejvíc :)

      Vymazat
  7. krásný kousky :) a chápu tvůj postoj... já se po dvou a půl letech na čekací listině dočkala v ve středu jdu k Ondrashovi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wau, gratuluju! Věřím, že dlouhé čekání se vyplatí! Jsem zvědavá, ukážeš pak někde výsledek?

      Vymazat
  8. Zdravím, nemáte nějakou předlohu toho leknínu? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wau pěkné, hlavně ten Waters colors :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥