pondělí 23. června 2014

Popcorn aneb tak trochu jiná váza



   Poslední dobou mám neutuchající tvořivou náladu. 
Asi za to můžou blížící se prázdniny (které sice já už nemám...), prodlužující se teplé večery nebo možná příval letní energie nesoucí se provoněným lesním vzduchem...Taky přemýšlím, že se tvoření přes léto začnu věnovat naplno a rozšířím naše prodejní portfólio na Fleru o pár drobností a bytových dekorací, které už mám dlouho v hlavě.Takže pokud se Vám líbí náš nábytek a naše tvorba, můžete tam brzy očekávat pár novinek! :o)

   Včera večer, abych se trochu vyblbla a zklidnila, jsem realizovala nápad s naším bílým osvěžovačem vzduchu. Od letošní zimy máme tyhle osvěžovače pověšené kolem krbu, aby nám zvlhčovali vzduch, který je při topení v krbu často hodně suchý.Vlastně jsme s Kubou dostali každý jeden od své maminky!:)
Tenhle bílý dostal v zimě Kubík od té své, když se doma zmiňoval o našem problému se vzduchem. Je bílý a já už dlouho přemýšlela, jak ho "ojínit".


    Jak už to tak se mnou bývá, opět jsem to své tvoření moc dopředu nepromýšlela, ale kupodivu to tentokrát dopadlo celkem dobře, dá se říci že vlastně nad očekávání. A drobné nerovnosti a nedokonalosti? Ty jsem tentokrát nazvala patinou ... jak já ji miluju :)

Tentokrát mi stačila jen červená dekorační fixka z papírnictví a lepící páska.Dóza byla lehce glazovaná a tak aby "nátěr" líp držel, nejdřív jsem ji celou trochu obrousila brusným papírem. Pak jsem pomocí lepící pásky namalovala typické proužky a zbytek se snažila odekórovat ručně.


 Ano, není to ani trochu dokonalé, ale...


Spolu s vlčími máky to vypadá moc pěkně. Mám z toho radost! 
A už se těším, jak si do svého nového popcornového "kornoutu" budu celé léto ukládat květiny. Nejlépe až do zimy, kdy nám opět začne sloužit svým původním účelem...

Zkoušeli jste někdy trhat vlčí máky? Když jsem je dneska u pole sbírala, květy mi upadaly pod rukama a já se bála že domů si donesu jen holé stonky! Nevím, jestli už jsou tak "zralé"nebo je to normální stav, jelikož jsem je trhala úplně poprvé. Myslím, že radost mi budou dělat maximálně do zítřka, než celé opadají. 
Taková téměř nedotknutelná krása...


   Tak. U nás doma je to teď zase o kousek víc "retro" a já si budu muset dávat bacha, aby při příštím domácím kině někoho nenapadlo nedejbože uzobávat popcorn z našeho nového "kornoutu" :o)


A otázka dne by asi měla znít:
 Do you like popcorn, guys? :)

Mějte se krásně "květinovo-makovo -popcornově" a pac a pusu z lesa ♥

6 komentářů:

  1. Moc pěkná proměna :) Takhle bude sloužit celý rok :) Vlčí máky jsem taky zkoušela trhat minulý týden, a když se mi první květ rozsypal v ruce, ostatní už jsem nepokoušela a nechala je krásné živé u cesty :)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, přesně tak :) Já vím, taky mi jich bylo při trhání líto, ale naštěstí v místě, kde jsem je sbírala jich rostly ještě mraky a já si cestou pro ně pěkně opálila nohy o kopřivy. Takže jsem si řekla, že už se bez nich domů jednoduše nevracím :o)

      Vymazat
  2. Wow, to vypadá teda parádně:-) Já mám doma šuplík, kde je podobných "věcí na předělání" tak tuna, ale nějak se nikdy nedostávám k realizaci. Tohle je super nápad, asi si taky pošlu někoho pro fixky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, další pozitivní věc na tom že musíš být teď doma:)A ty fixky Míšo, jsou skoro všude, mají je snad v každém papírnictví a hlavně jsem je viděla i na poště;)

      Vymazat
  3. Krááása, miluju vlčí máky a moje děti popcorn :-D....já snad vytáhnu ty staré "zvlhčovače" vzduchu..jen nevím, kam jsem je strčila ovšem nadekorované už jsou - jeden je ve tvaru pejska, huráááá :-D. díky za moc milou inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥