neděle 20. března 2016

I can live there

Miluju to město. Domky jsou tam nízké (tak akorát pro mě) a náměstí široké. Takových měst je jistojistě spousta, ale tam se zkrátka cítím nevysvětlitelně dobře.

Občas si Kubovi postesknu, jak mi přes všechnu tu zaneprázdněnost chybí cestování. Já vím, že nemůžeme mít všechno. Ale jednou za čas se prostě musím někam pohnout abych nestála na místě. 

Sním si o dalekých cestách a přitom zapomínám na to, že nemusím jezdit daleko, abych zažila ten skvělý pocit, že jsem na cestě. Že i výlet do nedalekého města a jedna noc mimo domov může naplnit moji potřebu přespávání na cizích místech a nalézání něčeho nového. Stačí si to jen dovolit.

Líbí se mi v Trnavě a to nejen proto, že tam mají krásnou prvorepublikovou kavárnu s domácím pečivem, štěkajícího Joeyho a moje milované Bumpkin Tattoo.











PS: Jestli se u nich necháte někdy potetovat, určitě dbejte na to, abyste ulehli hlavou směrem ke galerii z Lucyiných obrázků. Nejen že Vás zabaví po celý čas tetování, ale vyvolají možná tolik pocitů, že na to ještě dlouho nezapomenete.

5 komentářů:

  1. Naprosto souhlasím! Koncem týdne jsem byla mimo domov dva dny, spala v krásném hotelu a i když jsem měla pobyt spojený s prací, byla to taková pidi dovolená :o). Víc takových dnů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! občas je třeba zkrátka vypadnout ať už je to kamkoliv. Souhlasím, víc takových dnů. I když ono zas když je jich moc už to pak nebývá tak skvělé..

      Vymazat
    2. Taky pravda.. Tak snad jich bude tak akorát :o)

      Vymazat
  2. Rozumím naprosto. Já se teďka chystám na 2 dny na wellness, v podstatě nedaleko domova, ale ta představa, jak jenom spím někde jinde, poznám nové místo, kde jsem ještě nebyla a užiju si to, to je k nezaplacení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ou je. závidím welness, vypadá to, že o velikonočních prázdninách jedou všichni wellnesovat. já chci takýý:)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥