pátek 13. listopadu 2015

Jeden lepší svět, prosím

Jestli mi něco v blogerských vodách za poslední dobu dávalo opravdu smysl, pak to byla výzva magazínu LOHAS, který píše o udržitelném životním stylu. 

Přispěla jsem svou troškou do tohoto eko-mlýna a vy si tak můžete dnes přečíst něco o tom, jaký je momentálně můj vztah k udržitelné módě, kolik kosmetiky denně používám a nebo co to podle mě znamená ekologicky bydlet či jíst.

Stačí kliknout tady.

Nehrála jsem si na žádnou světici, jelikož jí nejsem a přiznala jsem všechno tak, jak to opravdu je. I se všemi těmi chybami a rezervami, které stále mám.

Chtěla bych tímto vyzvat tak trochu i Vás, abychom se (nejen dnes) inspirovali navzájem v tomto způsobu žití a bytí. Protože pokud to není jen póza a opravdu to tak ze srdce cítíte, je fajn o tom mluvit. Jedině tak můžeme inspirovat ostatní aby se taky zamysleli a žili lépe, kvalitněji, zdravěji a šťastněji. A taky tím můžeme podpořit ty, co už to dělají.

Život ve stylu LOHAS je pro mě totiž především styl života, který vytváří lepší svět. Takový ten, ve kterém je více radosti, méně utrpení, nikdo nikoho nezneužívá a všichni dělaj tak nějak víc to, co milujou. A kdo by takhle nechtěl žít?

Zkuste na to myslet i v souvislosti s aktuálním světovým děním. Nejen že nenávist není udržitelná, ale nakonec zplodí vždycky jen další nenávist.


Mějte hezký víkend, obejměte v něm alespoň jeden strom a mějte se zkrátka fajn :)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý Váš komentář ♥