středa 10. září 2014

Jsme instantní!


Pokořila jsem další sociální médium (i když zatím stále spíš koří ono mě) a vytvořila nám Instagram. Chtěla bych aby fungoval jako takové minialbum pro momentky, které se nevejdou tady na blog. Ale jestli to tak opravdu bude fungovat? Uvidíme, uvidíme, jelikož co se týče mě a techniky, vše se jeví jako nejisté...

Chci jen říct, že pokud nás budete přes Instagram sledovat, budete vždy o krok napřed :) Uvidíte, co se nám líhne v dílně a nejspíš Vás tam nechám nahlídnout daleko víc pod pokličku našeho osobního života a každodenní lesních starostí či radostí...

Pro začátek můžete objevit jak pokračuje tyrkysové tajemství a možná se Vám podaří zjistit, co že jsem to dala na tu naši slavnou jídlení  zeď...Tuhle koláž mi Instagram trochu osekal, tak doporučuju nahlídnutí přímo do našeho Instagramového pelíšku zde.

Sláva nazdar technice a spontánnímu sdílení!

5 komentářů:

  1. Jé, tak to vás jdu hned hledat, aspoň se můžu častěji pokochat lesním životem :o)

    OdpovědětVymazat
  2. A má šmirovací duše plesá radostí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, jsem ráda že jste taky rádi! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Instagram je podle mě nejlepší sociální síť, už Tě sleduji :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥