úterý 1. července 2014

Trable...

Poslední dobou je mi něják smutno a tak trochu se trápím...
Kvůli tomu že zase letos asi nepojedeme na dovolenou, že si nebudu moct koupit pár vysněných věcí, že jsme ve zpoždění s placením pojistného...
Zkrátka to podnikání není žádná "prdel"...Jednou je dobře, jindy zas hůř...

Jsou to vlastně samé materiální starosti.

A tak je dobré si připomenout, že je to vlastně všecko ok...
Že pořád máme les, že je tu děsně krásně a hlavně, že máme jeden druhého...
A máme se přeci tolik rádi...

A zbytek jsou hlouposti....





...vypadá naše louka jako ta z Twilightu nebo jsem prostě tu ságu už jen viděla příliškrát?:)


Duha se u nás v lese vykytuje podezřele neustále na tom samém místě. Myslím, že nějáká expedice za pokladem by nemusela být až tak od věci ! ...:)







Doufám, že máte lepší rozpoložení, protože život je moc krátký na to, abychom si mohli dovolit se v něm sáhodlouze trápit...;)

A po tomto vzoru zítra končím s chmurnými myšlenkami...snad....

Pac ♥















11 komentářů:

  1. A je to tak důležité? Dovolená a nákup vysněných věcí? U nás je přeci tak krásně a věci tu budou pořád. Vždy bude spousta věcí na kupování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není,což jsem se těmito úvahami snažila své marnotratné ženské části duše vysvětlit.Myslím že už to pochopila a dá zas na chvíli pokoj:)Dovču nebo věci oželíme to je jasnačka,jen ty účty se samy nezaplatí a někdy mám pocit že je tak strašně těžké až nemožné se v dnešní době uživit poctivou řemeslnou prací...Jsme tak nakaženi tou levnou Čínou že přestáváme znát skutečnou hodnotu lidské práce..

      Vymazat
    2. Já bych pár nápadů (nevyžádaných rad) měla :)

      Ano, ty účty. Ty jsou jako ostrý strašák co se k určitému datu víc a víc přibližuje. Bohužel, je stále víc lidí co si dojedou pro sériovku směr Ikea, než s radostí plesat, že mají doma jedinečnost a kvalitu.

      Vymazat
    3. Sem s němi, jsme rádi za každý názor a inspiraci! ;)
      Ikea je velký bubák a (cenově) nedosažitelná konkurence ale bohužel většina lidí (především tady na severu) na tu kvalitu a jedinečnost prostě nemá, to chápu.

      I tak si sice myslím, že je to špatná investice, protože je pořád lepší koupit si něco jednou, než osmkrát za život protože se to za chvíli rozpadne, ale je jasné že většina lidí chce bydlet hned.

      Ale že si těmi věcmi zařizují bydlení i lidi co jinak neváhají utratit majlant za kvalitní oblečení, auta a všelicos jiného, tomu už moc nerozumím...

      Vymazat
  2. O kolik by bylo míň starostí, kdyby peníze prostě nebyly:) Bude líp a jako na dovolené jste v lese celoročně! Procházka s pejskem po Twilightový louce musí zvedat náladu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to pořad říkám že barterový způsob obchodování by byl pro lidstvo daleko zdravější! :) Kolik nábytku si žádáš za svůj domácí šampon,Míšo?:o)

      Vymazat
  3. Naprosto Tvé rozpoložení chápu !!! :) a není jednoduché mu občas nepodlehnout. Ale jak píšeš, nejdůležitější je to, že se máte, že máte les...a vidíte, cítíte a slyšíte tu krásu :)
    A jak je s to s přáními? Netlač na pilu (což u vás doslova :) ), vyšli hezkou lehkou myšlenku..... a věci se dají do pohybu, uvidíš :) Ta duha jednou prostě skončí u vás na zahradě.
    Posílám hodně energie....a pohlazení.
    Kat....
    PS: Podnikání fakt není prdel !!! Ale to dáte, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu si Tvůj komentář už po několikáté a pořád se musím usmívat... Děkuju Ti za ten příval pozitivní energie! Ano, netlačit na pilu, to je v našem případě až smrtelně důležité :D
      Dáme, musíme, moc nás to baví a děláme to s láskou tak snad se nám to jednou vrátí...(kdy už, kdyyy?:) A jelikož jsem to já, kdo u nás doma platí za snílka a optimistu tak musím držet ty otěže pozitivní energie pevně v rukou!:) Jen mi holt někdy vyklouznou...

      Vymazat
  4. Je to zajímavý s těma duhama, u nás za domem je taky skoro pořád na stejném místě !-)....ta výprava by asi stála za to!
    Držím pěsti s podnikáním zvlášť s tak tvořivým...no jo prdel to není !-) nepodnikám za to živím dvě děti a dva kocoury a jednu hypotéku - ale člověk nesmí svého tvořivého ducha ubýt toudle účetní realitou - není to lehký, ale jak říká jedna paní u nás v pekárně: být chudej a ještě smutnej - to nejde !-). Paradoxně nejvíc se zasměju teď když jsem chudá a vykládáme si s kamarádkou co v rámci chudoby vaříme :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já držím palce páč oproti Tobě teda musíme živit jen jednoho psa který by navíc asi v nejhorším případě nějákou dobu vyžil z lesních zdrojů:)Ta myšlenka paní z obchodu je trefná,navíc mám pocit že nemajetní lidé se umí ze všeho radovat tak nějak víc.Tak ať nám to radování jde pěkně od ruky a kdyby něco,duha to jistí;)

      Vymazat
    2. Nó, však my jsme taky živy ze zeleniny - je teď levná haha...a udělaly jsme marmeládu ze špendlíků, které jsme natrhaly na lesní procházce - a to teda já nejsem žádný vyvařovač marmelád jinak.....:-D
      Ono to tak bude, když tak sleduju v práci lidi, co maj dost majetku - nepřipadaj mi nijak šťastnější v těch drahých fárech a velkejch barácích....v množství peněz určitá svoboda je, co si budem povídat ale i to má své lajny !-).......A představ si, včera tu zas byla duha, já snad začnu věřit na zázraky - letos jsem viděla duhu už asi desetkrát - to se mi nikdy ještě nestalo :-D....Držte se a užívejte!!!!!

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥