pátek 11. dubna 2014

Repport

   Dneska malý Repperácký repport :o) Hlásíme se z lesa, že žijem, stále něco vymýšlíme a stále nic nestíháme ...takže vlastně normálka :)

   Stavíme další nové dlouho odkládané projekty a krášlíme si domov...Co to bude až to bude? To se uvidí už brzy...



  Z fleru (opět odtud) nám přišel domů další překrásný polštářek... Máme teď takové polštářkové období :)
A dále hlásíme, že kytky stále žijí a mají se čile k světu! Vypadá to dobře, takže každou další pochůzkou kolem květinářství hrozí, že doma přibudou další ... Zatím se držím, vím že si nemůžu "ukousnout moc velké sousto" hned ze startu....


   Asi jako všude nám tu poslední dny neustále prší a není zrovna nejlíp, ale když vykoukne na chvíli sluníčko..tak to pak stojí za to!


  Jsem nemocná :( To je tak, když jdete k doktorovi s tím, že Vás bolí jedna část těla a on Vám diagnostikuje nemoc na úplně jiném místě. Radši tam nechodit prostě :o) A tak jsem si ty škaredé pilule alespoň přestěhovala do hezčí krabičky...Když jste totiž zrzavá kočka s odhalenými zády, nemusíte umět vůbec nic a může Vám to být totálně jedno ;)


  Jedeme na výlet...Sice pracovní, ale i tak je to pořád výlet!...zítra strááášně brzy! Takže už utíkáme radši spáát... Rohlíčky na cestu, které chystám Kubovi když musí jet sám (a naposledy vypadali takto) tentokrát nevezem, tentokrát si společně zastavíme na nějáké křupavoučké a čerstvé. A na pořádné ranní kafe!



A jak se máte vy?

2 komentáře:

  1. Ahoj Elvinku,
    nový polštářek je perfektní, zase jedno velké aaaááách ;o).
    Kytičkám se u vás evidentně daří skvěle, mám chuť si taky nějaké pořídit, jen nejsem úplně zdatný zahradník (zatím chudinky vždycky všechny pošly) tak radši budu chodit na čumendu k Tobě ;o).
    Hlavně ať jsi brzy v pořádku a nemoc uteče někam moc daleko!

    PS: díky za rohlíkovou inspiraci, dělám je tomu mému každý den, ale takové parádní vzkazy na nich nemá.. Teď už bude mít ;o)
    PPS: jsem zvědavá co to bude až to bude, snad se brzy dočkám ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem s těma kytkama úplně to samé! Skoro všechny mi umřou! Ale říkala jsem si, že to nevzdám a zkusím se naučit o něco pečovat. To je to, co mi moc nejde...Takže Ti v tom fandím hrozně moc taky, začni jako já s jednou, dvěma, a uvidíš..je to velká radost když kvetou..A jsem ráda, že jsem Tě inspirovala na rohlíky, zabere to jen minutku navíc a potěší to... Měj hezkou neděli!

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥