úterý 25. března 2014

Náš nábytek v jednom klasickém interiéru...

   Dneska tady pro Vás mám obrázky z dalšího nového interiéru s našim nábytkem. 

Říkám těmhle interiérům "klasické", protože jsou takové neutrální a v dnešní době hodně moderní. 
Mám-li být upřímná. já mám raději interiéry, které nejsou zdaleka tak minimalistické a do posledního detailu sladěné. Se spoustou drobností a jinakostí, barvitější, možná i tak trochu "neuspořádanější" nebo jak bych to řekla. 
Ale tak jako já vyhledávám barvitost, spoustu lidí zase jednoduchost a minimalismus. Naprosto to chápu. A taky vím, že v bydlení, jakém se líbí mě, by se dost jiných lídí cítilo tak trochu schizofrenně:o)

   Koneckonců, většina interiérů (a nejen těch našich), se fotí hned po realizaci, ve fázi kdy jsou ještě nezabydlené, a takové až lehce katalogové. A tím pádem si vlastně svým způsobem si dost všechny podobné, což je asi to, co mi tak trochu vadí. 
Věřím ale, že s časem si každý majitel do toho svého bydlení "otiskne" svoji osobitost a nezaměnitelnost. Protože přátelé říkejme si co chceme, ale všechno dobré, a dobré bydlení  není vyjímkou, chce konec konců svůj čas.

    A dnes jsem Vám chtěla ukázat, že u nás v lese umíme i takovýto čistý a jednoduchý nábytek, i když podle toho co jste od nás dosud viděli, to tak možná nevypadalo.

    Stačí pak hrozně málo. Vsadit na kvalitní dřevo, detailní zpracování, a výsledek je, jaký je. 
Alespoň mě se tento masivní, kresbou dřeva vykreslený stůl a obývákový nábytek, který přiznává svůj skutečný (dřevěný) původ, líbí mnohem víc, než ten s umělou laminovou kresbou.







   Víte, dříve jsem to nijak nevnímala a neřešila, jestli je nábytek z lamina nebo opravdového dřeva. Vlastně jsem to ani kolikrát nepoznala a zajímal mě jen výsledný efekt na obrázku. Prostě jako klasickou ženskou. Ale od té doby, co mám doma truhláře, jsem už děvče znalé, dřevem ovoněné, a  tak už vím, jak markantní rozdíl může být mezi dřevem a "dřevem". A že ten slepovaný, namletý dřevěný prach, slisovaný do desek, prostě nikdy nebude vonět, držet a hlavně dělat takovou radost, jako opravdový kus stromu.


   Z naší dílny je stůl a obývákové skříňky.
Ty "špalkostolky" špalky vlastně nejsou. Ono by to asi ani nešlo. Umíte si představit něco takového posouvat třeba při úklidu? :) Ve skutečnosti jsou tyhle "špalky" hrozně lehoučké. Tady tu náhradu opravdového dřeva za něco "jakodřevo", docela chápu.

   Zpracování interiéru jako celku je opět Zuzčina práce. Líbí se mi hlavně ta jídelní lampa s retro nádechem a optimistická nálada celého interiéru.
Jelikož je celý obývák s kuchyní a jídelnou opravdu hodně neutrální a čistý, majitelům dává velkou volnost v tom, jak ho v budoucnu dokrášlovat a měnit. Bude stačit pár doplňků a běhěm chvilky může působit úplně jiným dojmem, budou-li chtít...A změna bydlení je přece vždycky velká zábava!
Tak ať dobře slouží.

Klasický žluto-šedý interiér by Repper and Epes Rádes

4 komentáře:

  1. Elvinku, i když tohle je i na mě dost minimalistický interiér tleskám jako blázen!
    Neřekla bych, že je úplně katalogový, já z něj tu vůni dřeva a kousek vašeho lesa prostě cítím ;o).
    Jste vážně šikulové a spolupráce se Zuzkou vám podle mě sedne, aspoň podle toho co jsem tu zatím viděla ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tak hodná, milá a skvělá a moc Ti děkujem! :o) Se Zuzkou už se rozjíždějí další zajímavé projekty, takže se bude brzy opět na co těšit;)

      Vymazat
  2. Líbí se mi ty výrazné žluté židle. :) Mám rád, když nábytek v interiéru, který je decentní, doplňuje nějaký výrazný prvek. A toho se vám přesně povedlo dosáhnout s těmito židlemi, které jsou fakt velmi pěkné. Jak se v nich sedí? To je asi jediné, z čeho bych měl strach. Půlhodinový oběd bych tam zvládnul, ale třeba sedět v tom dvě nebo tři hodiny by asi bylo nad moje síly. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jako na jednu stranu je to pěkné, ale nevím, jestli by mě tenhle nábytek bavil třeba za rok nebo za dva. Vkus se přeci jenom s lety trochu mění a tohle je docela hraniční. :) Ale samozřejmě důležité je, aby se to líbilo klientovi. Nicméně já bych se ho od toho spíše snažil odradit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥