středa 29. ledna 2014

Coffee Time

Dobrý večer,

    taky Vám je v tuhle roční dobu občas ouzko, občas nemáte na nic energii a občas Vás nic netěší?
Vězte, že v tom nejste sami.
Čekala jsem nedočkavě na sníh a teď když je konečně tu, už bych chtěla rovnou léto...Jó léto...
Sluníčko...teplo...všechno je zelené a světlé....ach jo...člověk je věčně nespokojený :)

    A tak jsem si řekla, že by to chtělo zásobu nějákých optimistických fotek. A k těm mám ještě jeden tip - kafe. Kafe totiž povzbudí, kafe totiž moc krásně voní, kafe prozáří tyhle tmavé nekončící dny...


    Aby bylo jasno, tak třeba já kafe skoro nepiju. Prostě mám radši čaj a kafe je na mě svými budícími účinky moc agresivní. Jelikož na něj nejsem navyklá, když si "šlehnu" kafe, jsem pak jak na tripu...vyfičená a nenechavá... A tak ho radši jen čichám :)

   Ale u nás v práci je kafoholiků víc než dost, a že ty jejich mlsné jazýčky nepijou jen tak něco, ale jen ty nejlepší vybrané kávičky! Můžu Vám tak dát supertip na kávový krámek, ve kterém poslední dobou dost často nakupujem.
Kafe je tam úžasné, voňavé, prodávají fare-tradeové výrobky a VŽDYCKY nám k objednávce přihodí nějáký ten dárek, hrníček, 70% čokošku, čokošku s perníkem (s tím k jídlu!:), no co si přát víc ...


Najedete ho tady:

Jen bych chtěla říct že tohle v žádném případě není sponzorovaný článek :)
    Kávičky jsem fotila ještě v létě a tak je kolem nich všechno tak hezky optimisticky zelené....Taky se tak těšíte? :) Doporučuju obzvlášť třetí kafe z obrázku Cafédirect Nigaragua, které u nás v práci sklidilo největší úspěch.



    Ještě tady mám jednu fotku laděnou k retro krabičce z prvního obrázku. Krabička na kafe je z OBI, tam mají těchle kravinek nepočítaně... Magnetky, cedulky, bononky, zrcátka, teploměry...
Ale tahle cedulka je suvenýr z USA, který visí u nás v kuchyni...Óó já prostě moc ráda tyhle retro věci ;)


    A jestli nepijete kafe stejně jako já, pusťte si tenhle film, ten Vás na kávovou vlnu spolehlivě naladí. Možná i na ty cigára, tak bacha, za to neručím ;)


Pac a pusu z lesa...



3 komentáře:

  1. Ach Elvinku, ty umíš hrát na Vivinu strunu, ani nevíš jak. Všechno, všechno se mi tu tak líbí! Ó, já kafe miluju, ani si nemusím pouštět svůj oblíbený film Coffee and Cigarettes, abych dostala chuť na hrnek tmavého moku. Udělala jsi mi svým článkem zase velkou radost. Ostatně stejně jako článkem o předsevzetích, o tvých vlasech, o šťastnostech, o...prostě o všem. Nádhera!
    Ať ti to pořád tak krásně fotí a píše přeje
    Vivi :-*
    PS: Elvinku, všimla jsem si, že Tvoje bydlení je originální a báječné a něco mě napadlo. Můžeš, prosím, napsat na můj e-mail: lucinkamala(zavinac)seznam(tecka)cz? Já tu Tvůj mejl nenašla, tak to řeším takhle ;-). Děkujů.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, kafíčko. Taky ho moc nepiju, působí na mě lautr stejně jako na tebe a vzhledem k tomu že rychlostí blesku hovořím i normálně se snažím to nepokoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo.. pro nás nekafoliky je kafe nebezpečná zbraň:) Ale stejně si to tak dvakrát do měsíce dopřeju ..a to se pak dějou věci:)) Pees: Máš zajímavý blog;)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥